Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~adhdmiotrek | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Leszczyński adresszczerców zarejestrowany30.06.2007 @19:06:13 ostatnio na stronie18.05.2011 @11:35:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty33 komentarze15 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~seemydecay    08.06.2009 @19:58:44
dzieki.
~agnieszka1909    28.05.2009 @10:58:54
e sie odrozniam, wierz mi. zreszta mam czas
~raszpla    07.05.2009 @15:25:47
dobrze się ogląda. Szkoda, że tak mało.
~egotyk    07.04.2009 @23:39:34
szczekoszczek
~Fastasleep    07.04.2009 @23:10:48
Bardzo fascynująca galeria. W pewien sposób mnie zaintrygowała.


Pozdrawiam
~janoszdobrosz    19.10.2008 @19:35:29
Fajne bazgroly :D
_______
jakie to smieszne jak pol wiecie czego - wiecie gdzie!
~panNIKT    31.08.2008 @00:28:57
o mam wiadomosc z numerem telefonu.
podczas spotkania musze dowiedziec sie wszystkiego, naprawde wszystkiego, wtedy to zadecyduje.my

_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    31.08.2008 @00:27:27
tak, albo ten: robertkuta@o2.pl
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    30.08.2008 @18:36:19
dobrze.
około 15
jestem w krakowie.

_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    29.08.2008 @19:08:56
czemu nie. zalezy gdzie. jak duzo osob przytjdzie no i termin
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~kuzyneiro    17.07.2008 @13:11:46
czesc piotr tu łukasz z slsk ( od saksofonu) kiedy cos gramy nie mam z toba zdnego kontaktu teraz bo cos z twoim phonem nie tak tu masz moje gg 5248612 albo poczte kuzyneiro@op.pl odezwij sie pozdro
~lovelife    29.05.2008 @19:02:36
nowe farby kolory wzory !

ostatnio edytowane: 2008-05-29 19:02:56
_______
nie myślę o deserze jedząc zupę .
~ZapachPomaranczy    18.05.2008 @21:38:58
animacje, tutaj mozna to pokazac, czy dasz linka?
~ZapachPomaranczy    18.05.2008 @21:31:19
Ernst Ludwig Kirchner , znam tylko jego malarstwo, mam nawet film o nim. Fascynujaca postac.

Ciekawa jestem Twoich nowych prac , bede je z pewnoscia dokladnie ogladac
~secondhead    05.09.2007 @00:25:06
fajnie tu macie
~amnezy    05.09.2007 @00:14:17
luz..sama przyjemność oglądać taką galerię.obserwuję i pozdrawiam
~Lumka16    01.09.2007 @22:02:36
to ja też w takim razie
_______

~Lumka16    01.09.2007 @22:02:26
czuję sie obserwowana:D
_______

~malenka91    28.08.2007 @23:33:55
nie ma za co
~malenka91    28.08.2007 @21:11:45
genialna galeria... pozdr.
~panNIKT    26.08.2007 @20:42:33
świetna galeria
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt